Tuinexcursie in privé tuinen.

Als nieuw bestuurslid is dit voor Karien een eerste uitdaging.We kozen voor een namiddag in de natuur.We starten onze namiddag in Kruishoutem met een bezoek en rondleiding bij clematis kwekerij Bottcher.Letterlijk tussen de planten werd ons koffie en gebak aangeboden door mevrouw zelf.Wil je zelf meer ontdekken over clematis neem dan een kijkje op hun site: www.clematis-bottcher.be

Van de kwekerij gingen we richting Zingem naar de "Groene Gedachte"Deze tuin was ook reeds in verschillende tuinprogramma's op tv te zien.Het is een 35 are romantisch,engels geinspireerde tuin door Roger persoonlijk verzorgd tot in de puntjes.Er werd onlangs nog een clematarium aan  toegevoegd.Wil je meer ontdekken of nog eens een bezoekje brengen : www.de-groene-gedachte.be

Verwonderd reden we naar onze tweede tuin.Deze 76 are grote tuin  bevond zich in Kaprijke nl "Den Bosrand".Iets totaal anders,creatievetuin met decoratie,kweekserre en vele vaste planten.

Onze dag werd afgesloten met een warme maaltijd in De  Roste Muis.