Feestvergadering met Paella en Mister Boullart

Op 4 juni waren we weer paraat voor onze jaarlijkse feestvergadering.
We kozen dit jaar voor een gezellige paellaavond ter plaatse bereid door ALFREDO

an>

Moedige Carine gaf zoals steeds een welkomstwoordje.Hierbij zette ze ook eens de bestuursleden totaal onverwacht in de bloemetjes.Op de achtergrond zie je ondertussen fotomateriaal van onze activiteiten.

Met meer dan 90 aanwezigen was dit een schot in de roos.Het werd pas wat stiller toen er van de paella geproefd werd.

Er mocht zelfs een tweede maal aangeschoven....

Alleen met het dessert liep het eventjes mis.Met veel ijver hadden we in de voormiddag een lekker dessert gemaakt uit onze kooklesssen.Helaas kreeg niet iedereen de kans om te proeven.Toen de goederenlift plots blokkeerde kregen helaas sommigen geen dessertje.Die kregen dan een drankbonnetje als compensatie.Toch iedereen tevreden !

Alles liep tot dan gesmeerd maar het hoogtepunt van de avond moest nog komen.Dat we met Mister Boullart een goede keuze hadden gemaakt werd snel duidelijk.Onze Ingrid had veel talent maar ook Marc ,de echtgenoot van één van onze leden moest niet onderdoen.Ondanks de pijnlijke lachspieren was dit toch een zéér gezellige avond.