Kerstfeest 2011

19 december was het weer zover.Tijd voor ons jaarlijks kerstfeest.
Dit jaar hadden wij een gevarieerd aanbod.Carine,onze voorzitster heette iedereen welkom.Bijzondere aandacht voor het kersttoneel,een stuk vroeger gespeeld door oud bestuursleden.

De dag voordien werd er voor select publiek,nl onze echtgenoten, een laatste keer gerepeteerd.En dat verliep niet zoals verwacht...

Maandagnamiddag verwelkomden we een 70-tal aanwezigen voor een gezellige namiddag aan een mooi versierde tafel.Magda had weer voor orginele bloemstukjes gezorgd.Aandachtig werd het kersttoneel,met toch wat grappige accenten,bewonderd.Barbara,gespeeld door Claudine,bracht meermaals het publiek aan het lachen."Kerstdag",waarom vieren wij dat? We zijn de echte reden al wat vergeten tussen het commercieël gebeuren.

Daarna was het koffietijd en proefden we het kerstgebak,zoals steeds verzorgd door Bakkerij Tempelhof.Ondertussen was ook de gastspreker aangekomen:nl MANU ADRIAANS, journalist en memoriumlezer van verschillende beroemdheden.
Interessante wijsheden,doordenkertjes en uitspraken van bekende mensen werden tot een geheel verweven.Boeiend werd naar hem geluisterd dat bewijst de vele boeken die hij nadien verkocht.

Het was ondertussen halfvijf en tijd voor het vieruurtje.Deze keer iets uit onze kooklessen:marokkaanse broden gevuld met brie en mozarella.Voor sommigen was de mosterd iets te fel maar als je het namaakt kan je er natuurlijk opsmeren naar eigen smaak.De mozarella variant met pesto was iets zachter.Nadien ging iedereen met een kerstgeschenk naar huis.Met een setje handdoeken maken we reclame voor eigen winkel.EEN WAARDEVOL GESCHENK!!!