Slimme huis- en keukentips

Donderdag 8 september werden jullie uitgenodigd voor onze eerste najaarsactiviteit.
van Claudine zorgde mevr Ria Ledoux voor een uurtje boeiende tips om ons huishouden vlot en optimaal te laten verlopen.
Wat we van haar zoal leerden:
-Bier op je tapijt of zetel:deppen met keukenpapier,waspoeder erop strooien en stofzuigen
-Inktvlekken reinigen met karnemelk en daarna wassen.
-Bloemvazen kan je reinigen met sodawater,ook idiaal voor die glazen buisjes die in het bloemschikken vaak gebruikt worden.
-Wist je dat waspoeder zijn kracht verliest na 6 maanden en dat een beetje poeder onder in je vuilniszak katten en ongedierte weghoudt.

Maar er waren nog héél veel meer tips.Wie trouwens het bundeltje wenst kan dit bij het bestuur verkrijgen voor 1€
Halfweg namen we pauze met een lekker stukje cocos chocoladetaart door de voorzitster gebakken.Nadien ging Ria nog eventjes door en kon je vragen stellen indien je ook een probleem had. Het was ongetwijfeld een leerzame en gezellige namiddag met een zeer aangename spreekster die zich goed had voorbereid.