Lingerie ,uw tweede huid

LINGERIE,uw tweede huid Myriam Van Waes

De eerste najaarsactiviteit op 19 september ging over een zeer vrouwelijk thema, namelijk de lingerie. Met 48 bh maten is het dus niet zo verwonderlijk dat 7 op 10 vrouwen de verkeerde maat draagt. Gemakkelijk is het dus niet. Myriam raadde ons aan te kopen in een goede lingeriezaak .Er zijn namelijk veel verschillende soorten op de markt. De lingerieverkoopster zal graag luisteren naar uw wensen en u helpen om een perfect passende beha te vinden..Dit is een service dat de groothandelszaken u niet bieden.

Waarom dragen we nu eigenlijk lingerie?
De belangrijkste reden is de steun en het comfort maar ook een beter silhouet en een zelfzeker gevoel geven ons voldoening.Tussen de vele modellen die Myriam ons voorstelde waren ook enkele nieuwigheden.bv:
Spacer beha:
-onzichtbaar,vervaardigd uit 3D materiaal, ultralicht, dus idiaal voor de zomer.
-Deze beha heeft een natuurlijke vorm en zorgt voor een tweede huid effect
Memory beha:
-deze is vervaardigd uit een mousse die door uw lichaamswarmte de vorm van uw borsten aanneemt. Hij onthoudt dus uw maten en past perfect. Doet ons denken aan de tempur matras...
Plunge beha:
-idiaal voor een diepe V uitsnijding, zorgt voor een sexy decolleté
-de beugels duwen als het ware uw borsten naar het midden.
Ook de stand van de bandjes is belangrijk en daar geven we niet altijd de nodige aandacht aan.Je kan stellen :hoe minder de borst bedekt hoe breder de bandjes staan. Niet idiaal dus als je wat afhangende schouders hebt.

Ook nieuw is de SHAPE WEAR
of figuurcorrigerend ondergoed. Hierin bestaan 5 variaties:
-de panty
-de hoge taillebroek(een iets modernere gaine)
-een body
-een korset
-het jurkje. Dit ziet eruit als een combinaison maar laat toe uw beha hierbij te dragen. Een must onder een aansluitend kleedje.

U ziet het was een boeiende namiddag en 25 vrouwen zullen bij een volgende aankoop alvast wat kritischer zijn .Of we vragen naar een spacer? Benieuwd of ze dat kennen?
foto's:
spacer,de plunge en het shapewear jurkje