Feest met Miss Diamond International

Vrijdag 7 juni vond  ons ledenfeest plaats.Zoals gewoonlijk werden alle leden ontvangen in een mooi geschikte zaal. Magda zorgt namelijk dat alles er steeds fiekfijn uitziet.In de voormiddag waren de bestuursleden dan ook druk in de weer om alles in orde te maken.Ook de muziekinstallatie werd uitgetest,een dansje mocht niet ontbreken.

Dit jaar koos het bestuur voor een warme maaltijd. Katrien stelde ons een traitteur voor en onze voorzitster was bereid om het aardbeiendessert vorm te geven. Na een korte bezinning van Claudine heette Carine ons welkom.Terwijl we genoten van een glaasje cava kwam onze speciale gast binnen.Kompleet verrast maar meteen volop ambiance.

Iets later kwam de geur van lekkere frietjes ons tegemoet. Een halve kip met rauwkost  zorgde weer voor wat rust in de zaal.Maar niet voor lang of Miss Diamond International, in andere outfit, zorgde weer voor ambiance.Het fimpje spreekt voor zich....

En het was nog lang niet gedaan. Het aarbeiendessert werd opgediend ,gezellige muziek en blije gezichten.Paul kwam ons nog meermaals verrassen ,maar schrikte toch op toen Harold enthousiast aan zijn act meewerkte.Nog nooit meegemaakt, zo vertelde hij achteraf.

De talrijke foto's en reacties getuigen van een zeer geslaagde avond. Volgend jaar wordt moeilijk om dit te evenaren maar we doen ons best!

Tot de volgende???