Fietstocht Knokke

In juni houden wij onze jaarlijkse fietstocht samen met de Landelijke Gilde.Met 13 sportievelingen trokken we dit keer naar Knokke.Het weer zat ons mee deze keer.Via Dudzele ,Ramskapelle en Heist reden we richting kust.Langs kronkelende weggetjes met een beetje tegenwind bereikten we de mondaine stad van burgemeester Lippens.Na enkele km langs impossante villa's en een korte klim langs het Koningsbos bereikten we rond 15u 10 onze stopplaats.Marie Siska alom gekend voor de wafels,dat moesten we proeven!

16u30 :Wat uitgerust en aangesterkt met de nodige calorieen begonnen we aan onze terugtocht.We fietsten richting zeedijk. Met de wind in de rug en het zonnetje in t'gezicht tot Heist. Zalig , de zon dat was zo lang geleden! In Heist over de brug terug richting Ramskapelle,een beetje tegenwind opnieuw.Via Koolkerke bereikten we rond 18u terug onze startplaats. Onze km teller had ruim 45 km en onze poep ja...pijnlijk...Hopelijk heeft iedereen ervan genoten en fiets je volgend jaar weer mee.Katrien bereidt alvast een nieuwe tocht voor.