Woensdag 25 juni avondfietstocht .

Het mooie weer zorgde voor een twintigtal deelnemers.De tocht ging deze keer richting Male en verder naar domein Ryckevelde.

We fietsten langs het kasteel naar de landbouwschool.Vandaar ging het verder naar Assebroek om uiteindelijk "LE PLAT PAYS" in Moerbrugge te bereiken.Een landelijke bed en breakfast waar ook artisanale hoeveproducten ,zoals geitenkaas en ijs ,aangeboden worden.Het heerlijke hoeveijs daar wilden we gerust eens voor halt houden.Een vlotte bediening zorgde ervoor dat we na een twintigtal mimuutje verder konden naar onze tweede stop iets verderop.

In de Peerdeblomme konden we onze dorst laven en wat bij praten. Aan alle mooie momenten kwam ook een eind en zo vertrokken we om 21u15 terug via Steenbrugge en Sint Michiels huiswaarts.Ter hoogte van de psychiatrische kliniek hadden we eventjes een probleem.Het domein was reeds afgesloten maar dankzij de connecties van Katrien werd de poort geopend en konden we terug verder.Bijna terug op Sint-Pieters kreeg Omer nog bandenpech maar kon gelukkig nog verder rijden.Rond 22u15 bereikten we terug onze startplaats .Onze teller stond op 34 km.