Kerstfeest 11 december.

Van een winters spektakel gesproken.Zondag kregen we een voorproefje maar dat was niets met wat maandagmorgen op ons af kwam.Het bestuur deed zijn uiterste best om toch alles kant en klaar te krijgen voor de namiddag.Wat we vreesden werd werkelijkheid ,een tiental mensen geven forfait wegens te slechte weersomstandigheden.De nieuwsberichten melden enorme files in het hele land .
Ook onze gastspreker kwam niet ter plaatse.Maar onze voorzitster had een noodplan.

Na de koffie maakten we er met zijn allen een gezellige kwisnamiddag van.We verdeelden ons in groepjes en ieder groep bedacht een originele naam.Zo hadden we kerstroosjes,de madammen en de twaalf billetjes om er maar enkele te noemen.Carine stelde de vragen en Christine hield keurig de stand bij. De Madammen gingen met de spreekwoordelijke trofee lopen.Iedereen was vol lof en vond dit een waardige vervanger voor herhaling vatbaar.

Tot slot werden belegde broodjes opgediend en de kerstkado's uitgedeeld.Dit jaar een  handzeepje met KVLV logo  en detergent ,een idee van Katrien.

Daarna was veilig thuisgeraken de prioriteit.Het witte sneeuwtapijt was een papperige brij geworden....We zullen dit nog lang onthouden.Een dag sneeuw en het hele land in verkeerschaos.