Zomerfeest

Vrijdag 3 juni waren we weer allen present voor een gezelllig eetfestijn.De voorbereidingen gebeurden reeds in de voormiddag.Alle bestuursleden zetten zich in voor een mooi gedekte tafel en zaal.Er werd gekozen voor een gezellige barbecue,verzorgd door Johan Wybo en Chantal Mervilde,een van onze leden.

We startten de avond met een aperitief en hapjes van de barbecue.Ondertussen tovert Chantal een rijkelijk groentenbuffet in elkaar.Na de speach van onze voorzitster kunnen we aanschuiven voor de barbecue.Er is keuze tussen kalkoenbrochette,biefstuk en worst met passende sausjes.Met een heerlijk dessert van bakkerij Tempelhof was de maaltijd af.

Tijd voor wat animatie.Dit keer was Ann Helena Kennis bij ons de gast met een mix van muziek ,humor en cabaret.Enkele deelnemers mochten dit van dichtbij zelfs meemaken.Willy zette zijn beste danspassen voor en dat was toch even schrikken voor Ann Helena die dit niet had verwacht.Het werd alvast een gezellige en leuke avond.