KVLV Congres /lotto arena/2012

Op vrijdag 13 januari werden de bestuursleden uitgenodigd in de Lotto Arena te Antwerpen.Met tientallen bussen kwamen 5000 bestuursleden naar dit evenement.
Verschillende bv's werden hiervoor uitgenodigd.Jeroen Meus,als eerste, schetste vooral grappige recepten uit een kookboekje anno 1927.Daarna maakte hij voor ons een waterzooi,jawel toen bestond het ook al,alleen zag het er niet zo verfijnd uit zoals we het nu kennen.

Verder werd ook veel aandacht besteed aan hoe maken we KVLV beter kenbaar bij de media,hoe pakken we dit aan en wat kan nog beter.Met een tele-voting werd de mening van de bestuursleden getoond.Debbie en Nancy,het bv duo en Reinilde Decleir zorgden voor grappige noot.Ook de burgemeester van Antwerpen kwam er even bijzitten.Tot slot mocht natuurlijk de nationale voorzitter CARLA DURLET niet ontbreken.Zij gaat immers binnenkort met pensioen.Zichtbaar ontroerd genoot ze van de bloemen en de staande ovatie als eerbetoon.
Daarna werd er een glaasje aangboden.Udo,Free Souffriau en Miguel Wiels zorgden nog voor een muzikale afsluiter.Kortom een héél gezellige avond!
We hebben enkele beelden maar die zijn jammer genoeg niet van goede kwaliteit ,we hadden niet de idiale plaatsen...